۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۰۲

حجت الاسلام مغیثی:

طفره رفتن آمریکا از لغو تحریم ها، عامل شکست مذاکرات است

طفره رفتن آمریکا از لغو تحریم ها، عامل شکست مذاکرات است

نهاوند- امام جمعه شهر نهاوند با بیان اینکه با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان می توان به مطالبات برحق خود دست یافت گفت: طفره رفتن آمریکا از لغو تحریم ها، عامل شکست مذاکرات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: امروز دنیا متوجه شده که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در مذاکرات هسته ای عمل کرده و این آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی هستند که با بهانه جویی قصد دارند در روند مذاکرات وقفه ایجاد کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در برابر دشمنان نباید کرنش و مماشات نشان داد، چون موجب گستاخی و زیاده خواهی آنان می شود و تنها راه پیروزی و موفقیت و توسعه کشور حفظ روحیه پایداری و مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانانش با اصل انقلاب و پیشرفت ایران مخالف هستند افزود: اگر مذاکرات به نتیجه رسیده چه بهتر تحریم ها لغو خواهد شد اما اگر مذاکرات بعلت زیاده خواهی و لغو تحریم ها توسط آمریکا با بن بست روبرو شد، تحریم ها ادامه خواهد یافت و ایران با عزت و اقتدار به راه توسعه و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه شهر نهاوند عنوان کرد: توصیه مقام معظم رهبری برای موفقیت و سربلندی ایران در راه توسعه و پیشرفت اهمیت به تولید داخلی و استفاده از محصولات داخل کشور است که کمک بزرگی به اجرای اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در قسمت دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به انجام رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) در آبهای خلیج فارس مهمترین پیام و هدف این رزمایش را قدرت نظامی ایران برشمرد و افزود: برگزاری این رزمایش و آزمایش سلاح ها و تسهیلات جدید نظامی ایران باعث شد آمریکا و رژیم صهیونیستی  از توان و قدرت نظامی ایران شوکه شوند.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه خطبه های نماز جمعه نهاوند بیان داشت: سیاست  دوگانه و مغرضانه غرب در برخورد با کشورهای منطقه خاورمیانه از جمله یمن نشان دهنده این است که آمریکا فقط برای تأمین منافع خود و رژیم صهیونیستی اقدام انجام می دهد.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور یمن در پی موج اعتراضات مردم استعفا می دهد اما آمریکا با انتقال رئیس جمهور عزل شده به مکان دیگری موجب می شود رئیس جمهور استعفای خود را پس بگیرد که نمونه این کارهای آمریکا در کشورهای عربستان، مصر و اردن هم مشاهده شده است.

امام جمعه نهاوند به پیشروی و موفقیت های ارتش عراق و سوریه در برخورد و مقابله با داعش خبر داد و افزود: آمریکا فقط در شعار و ظاهر با گروه داعش مقابله و مبارزه می کند اما در عمل و پشت پرده به این گروه کمک مالی و نظامی می کند.

کد خبر 2507718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha